x تبلیغات
دیجی نویس

فیلم های ایرانی که جایزه فیلم فجر را برده اند

 سیمرغ بلورن فیلم فجر فجر از جمله جوایز مهم فیلم های ایرانی است.بسیاری از فیلم ها در بخش سیمرغ را یافته بودند اما جایزه ای دریافت نکرده اند. فیلم دوزیست از جمله ان هاست که جوایز فیلم دوزیست به آن تعلق نگرفت. در زیر فهرست برخی از فیلم هایی که جایزه فیلم فجر را برده اند لیست شده است:

فیلم مترسک،  فیلم پرواز در شب، خانه دوست کجاست، در مسیر تندباد ، مهاجر، آپارتمان شماره 13، نیاز، از کرخه تا راین، روز واقعه، پدر، بچه های آسمان، آزانس شیشه ای ، هیوا، بوی کافور عطر یاس، باران، خانه روی آب، ارتفاع پست، دیوانه از قفس پرید، مهمان مامان ، خیلی دور خیلی نزدیک، به نام پدر ، روز سوم، به همین سادگی ، تردید، به رنگ ارغوان، جرم، استرداد، رستاخیر، رخ دیوانه موقعیت مهدی و سینما متروپا از جمله برندگان فیلم های جشنواره فجر هستند.

ابراهیم حاتمی‌کیا با کارگردانی ۵ فیلم که موفق به دریافت این جایزه شده‌اند، در این زمینه رکورددار است.

منبع: سایت چهل خونه

 

فیلم های ترسناکی که جرعت دیدنش رو نداری

 گر آدم شجاع و نترسی هستی جرئت داری این فیلم های ترسناک رو ببین. من که میگم با دیدنش خواب رو برای خودت حروم می‌کنی ولی خود دانی. اگر دوست داری اینم لیست ترسناک ترین فیلم های جهان . نگران نباش که فقط همین چندتا مورد باشه؛ هر موقع وقت کردی بازم سر بزن، این لیست همیشه در حال به روز شدنه. با چهل خونه همراه باش.

 

 Day 13 (۲۰۱۸)

خلاصه‌ی داستان:
در یک کابوس پسا آخرالزمانی، گروهی از بازماندگان جوان که در انباری متروکه نگهداری می‌شوند، منتظر کمک هستند.
 

Keep (۲۰۱۸)

خلاصه‌ی داستان:

Dream Reapers (۲۰۱۶)

خلاصه‌ی داستان:
این فیلم داستان دن، از طرفداران فیلم‌های ترسناک است و از دیدن خون و خونریزی سیر نمی شود. او اخیراً شروع به دیدن کابوس‌های شبانه کرده است و دوستانش معتقدند که این کابوس‌ها ناشی از تماشای بیش از حد فیلم‌های ترسناک است.

 

 Coffin Joe Born Again (۲۰۱۵)

خلاصه‌ی داستان:
خوزه موخیکا مارینز افسانه ای به همراه مارسلو کولایاکوو و نیلسون پریمیتیوو این فیلم ترسناک تجربی را خلق کردند.
صفحه قبل 1 صفحه بعد